Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Martina - 26 januari 2010 21:56

...har man ju, det är känt sen en längre tid nu MEN jag tänkte att jag skulle börja göra något åt det så ikväll var det dax för INNEBANDY måste tillägga att jag hade träningsvärk från dödspinnsåkning också. Nu, en timme senare kan jag inte lyfta benen. Hur ska jag göra nu då? Hmmm.. krypa in i duschen? åla mig upp i sängen, lägga mig i fosterställning, vagga och hoppas att det blir bättre till imorgon ja men det låter ju troligt...ehh..nä! Måste vara lösningsfokuserad. Amputera? Testa morfin kanske? Minttuflaskan ser ju rätt lockande ut...liniment.. äh jag tar lite cola och cashewnötter!

Av Martina - 26 januari 2010 07:06

..är här tidigt och ska vara här sent helt enkelt :) enkel matematik!

Vi har APT i afton och det är inget jag egentligen ser framemot. Efter APT däremot så är det dax för innebandy. Ojoj gruvar mej redan..har en fruktansvärd träningsvärk i benen sen skidslakten i söndags redan nu men vissa påstår ju att det släpper..tror jag inte ett skit på, jag tror att det blir värre!


Nu ska jag dricka kaffe med bästa J.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards