Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Martina - 24 januari 2010 21:12

...har egentligen bara ett fel och det är att den oftast tar slut alldeles för fort, kanske måste börja köpa större partier :) det är gränslöst gott med skinka (i lufttorkat format), mozzarellaost och pesto - typ som en drog, jag kan äta hur mycket som helst..seriöst, testa mig gärna ;) man kan ju dricka ett gott rött vin till också. Tillsammans med Blåsningen och mina Jn så var det en ultimat avslutning på veckan, nu väntar soffan och sen en god natts sömn hoppas jag!



Av Martina - 24 januari 2010 18:00

Jag har ju skaffat en gästbok också, längst ner till höger på min blogg.. undra just vem av er 9 som inviger den?


  


Skulle bara kolla om det funkar att lägga ut bilder och Japp det verkar det göra :) det här är från i somras, i stugan - Sörnedansjö

Av Martina - 24 januari 2010 17:51

Missa inte "blåsningen" ikväll! 20.00 på kanal piiiiiiiiip, man får väl inte göra smygreklam hur som helst antar jag? :)


Helgen: Fredag - vin och trefligt sällskap. Lördag - inget vin och trefligt sällskap.

Söndag - inget vin (än), dödspinneåkning och väldigt trefligt sällskap :) Imorgon är det dax för jobb igen och det känns helt ok, vilken tur att man har ett jobb som man aldrig känner att det är jobbigt att gå till :) tycker synd om dom som enbart lever för helger och andra ledigheter usch vilket trist liv det måste vara, det kanske inte heller är så bra att leva för sitt jobb som en del gör har jag hört. Måste hitta en balans och det har jag. Skönt.


Funderar på att fixa en OS-blogg så att jag inte förpestar min vanliga blogg med massa sportinlägg. vore ju för taskigt för mina 9 trogna läsare.. tänk att man skriver så mycket och så få läser, för visst har jag blivit duktig att skriva nu igen? Jag är iaf imponerad. Har kanske inte så mycket att skriva om men skriver gör jag!



Av Martina - 24 januari 2010 13:48

Måste ju vara den roligaste sporten att titta på men jag har en orosklump i magen nu när alla verkar ha hittat formen och Jonsson och Zidek är inte med så det är svårt att veta vart dom står. Tyskorna, ja du..dom är så många och duktiga är dom. Andrea Henkell är dessutom väldigt söt, så typiskt :) Ser fram emot OS nu faktist, måste ha någon taktik för att hålla mig vaken på dagarna också, koffeintabletter eller sova middag?


Tja!

Av Martina - 24 januari 2010 12:14

Idag lämnade jag tv-soffan för att ge mig ut i spåret själv. Jag vidhåller att skidåkning inte handlar om något annat än dödslängtan. Det är sååå jävla jobbigt, jag fattade ingenting när jag åkte bakom mamman och Uffen, dom gled så fint och det såg ut som att det var sååå fridfullt och skönt, själv höll jag på att dö, kom ingenstans men höll konstant en mycket högre frekvent än dom. När vi kom tillbaka till bilen berättade jag hur det var, dom skrattade lite, tacksamt eller hur sen fick jag låna mammas skidor som jämfört med mina inte är vallningsfria, jag åkte ett varv till och gissa! det var friiiiidfullt och skönt att åka på dom. Man gled ju till och med efter varje stavtag och i nedförsbackarna. Nä du skidor är bäst ur soffperspektivet.


Snart ska jag äta med bästa J :)


Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards