Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Martina - 21 januari 2010 17:56

...på kommentarerna om 80talet tycker jag, kan det vara så att det är väldigt få som läser min blogg just nu? Då är det ju inte så kul att skriva heller..måste göra lite egoPR om den. Idag har vi röjt på jobbet och INTE i partybemärkelse utan vi har liksom röjt i förrådet och försökt sortera material, vi höll på att avlida. Det är sant, både jag och J blev jättedåliga och paralyserade sen kom vi på att det troligen berodde på ingen mat och inte på oförklarlig dödsvirus. Vi åt sen mådde vi fortfarande dåligt men ändå lite bättre :) Nu mår jag rätt ok och ska snart iväg på bokklubben..ja det är sant det ni läser. B O K K L U B B tydligen ska vi mest fika och prata och det är ju rätt trevligt kan man tycka..


Jag tycker att det skulle vara bra att ha lite mer pengar på kontot just nu. Tacksam för allmosor. Eller..ja så kanske man inte kan skriva kom jag på..


Nu väntar: Disk. Jobb. Bokklubb.


Tjoho på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards