Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Martina - 20 januari 2010 07:38

Igår så försökte jag dra igång en "dåliga skämt"-tråd på fejjan och jag levererade 3 stycken i min smak RIKTIGT dåliga skämt. Vad händer? JOO folk börjar liksom "gilla" inlägget och det är ju småsöndagstrevligt men jag vill ju att fler ska skriva dit skämt så att jag kan skratta åt nån annans än mina skämt hela tiden. Jag hade ett riktigt bra skämt som jag inte vågade skriva ut för visst måste man vara politiskt korrekt på FB? man får skämta om blondiner och kommunalanställda men inte om dvärgar eller...?


Det känns skönt att blogga igen, det är liksom belättande..ööhh.. ja liksom befriande OCH lättande på samma gång, måste ju heta belättande? Ett bra ord, det ska jag genast implementera hos framtiden (min klass). Tänk vilken makt man har! :) Dom är förövrigt underbara hela högen!


Ikväll har vi nåt möte på jobbet angående en Internationell kväll som vi ska ha i mars..nångång och jag vill såklart gärna vara med och styra upp..kanske inte så belättande alla gånger.


För er som undrar så är jag fortfarande slav under kaffemaskinen på jobbet och måste gå och ta första koppen för dagen nu.. jag hör ett kvävt skrik från *persan.. ".....driiiiiiick meeeeeeeej...!"


*personalrummet


Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards