Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Martina - 22 januari 2010 19:48

...kände mig som och betedde mig som en riktig smygvintutarkärring alldeles nyss när jag fyllde en halvliters P.E.T med rödvin och stoppade ner den i väskan. Pinsamt.


Så nu blir det alltså lite vin och lite glada skratt kan man hoppas.


Av Martina - 22 januari 2010 17:58

..funderade länge på vad jag skulle göra ikväll men så dök C upp med ett bra förslag vi kör på lite vin tänkte vi, sen ska dom ut men inte jag. Det var jag mycket bestämd över till en början men tydligen behövs Big Mama ute i krogsvängen :) får se hur det slutar, lugnt blir det iaf.. orkar inte vara trött imorgon. Nu lagar jag lite tråk-mat. Lax och sallad. Blää :(


Hoppas ni alla får en treflig fredagsafton!

Av Martina - 22 januari 2010 07:30

...Har så förbenat ont i skallen, började för några dagar sen och jag vill egentligen inte klaga, har en teori om att det handlar om låsningen jag har i ryggen, kanske inte så långsökt när man tänker på det. Halsen är en annan fråga, ont gör den men det finns ju Strepsils (eller vad det heter) och det är ju tur det.


Har hur som helst masat mig på jobbet. Sitter här nu med bästa J och ska ta lite kaffe tänkte jag..2:a koppen.


Skriver mer sen!



Ovido - Quiz & Flashcards