Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Martina - 20 mars 2009 17:13

Regler: Kopiera detta till dina anteckningar.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, inga hittepåord eller lögner!

1. Vad heter du? Martina

2. Ett ord på fyra bokstäver: Matt

3. Flicknamn:Maja

4. Pojknamn: Milton

5. Yrke: Modepolis

6. Färg: Mörkgrön

7. Klädesplagg: Mössa

8. Mat: Mammas!

9. Sak i badrummet: Mögel?

10. Plats/stad: Manhattan...ehh...jaja

11. En orsak att vara sen: Motorhaveri

12. Något man skriker: Men vad i helvete!

13. Film: Män som hatar kvinnor

14. Något man dricker: Mer? eller Mintu kanske..

15. Band: Metallica

16. Djur: Marsvin

17. Gatunamn: Malmövägen

18. Bil: Mazda

19. Sång: Mockingbird

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mata fåglar (jag + fåglarna)


Fy det här var inte så roligt. 


Dagens citat: faktamening om Finland: "I Finland kallas pojkar för finnar och flickor för finskor." Ja så är det ju!



Av Martina - 20 mars 2009 07:40

Jo våren! och ingen är väl lyckligare för det än jag. Jag fullkomligt älskar att se när det droppar från taken, det spelar ingen roll att man blir dyngsur och att det luktar framtinad hundbajs ute, det är iaf varmt - ja eller något varmare iaf.


Har haft en helvetesvecka och en himmelsriksvecka, i en underbar symbios, hur det nu någonsin kan vara underbart med magsjuka? Jag började veckan med att rensa ur systemet eller vad man nu ska säga, jag vomerade ett halvt dygn. När jag väl var på fötter så har all energi och kraft gått till att fixa inför och efter den internationella kvällen vi hade här på jobbet, blev väldigt lyckat måste man erkänna. Barnen är spralligare än spralligast och ja jag skyller det på våren men det är helt ok känner jag, dom får spralla på!


Nackstatusen: tyvärr inte helt ok i bollen ännu.

Lunchstatus: same shit, different name. (öh...hur fan skriver man på engelska? det har jag inte gjort sen skolan...)

Pengastatus: totalt åt grönhelvete - får leva på luft dom sista dagarna, kul jul!

kommer inte på någon mer status att nämna här och nu... ge mig förslag.


Borde kanske ha ett dagens citat? ska klura..


Nu ska jag ta den första koppen. hallelujha.



Ovido - Quiz & Flashcards