Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Martina - 2 mars 2009 08:51

Idag är det dax för den årliga vemdalsresan, jag klurade länge på hur jag skulle ta mig dit. Nu vet jag:bil. smart va? Farfar ska laga min bil nu på morgonen, tack snälla rara farfar :) imorgon blir det skidor! och på onsdag blir det nåt, vad vet jag inte. Ikväll blir det även afterski och tacos blev jag lovad av Ingela igår, låter som en bra idé i mina öron men det får bli afterbil för mig :) Det finns en viss risk att det blir lite torrt på bloggarfronten MEN om man vill mig något så vet ni: ring, sms:a eller skriv på ansiktsboken!


Jag har fortfarande träningsvärk efter 1 timme bakom skoterstyret, konstigt det där. Nästan värre än att självdö efter 200 m simning. Men träning, vad är det? haha


Puss å kram till alla er som läser det här!





Ovido - Quiz & Flashcards