Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Martina - 7 mars 2009 23:58

..fyllde vinterluften när jag och L sakta tog oss hemåt. Det visade sig att brandkår, ambulanser och polis stannade vid huset nedanför mig och vi planterade oss i en snödriva för att titta på men inte mycket hände. Vi pratade om livet, vad som hade hänt det senaste året och att vi faktiskt lärt känna varandra. kanske till och med en utlandsresa? Hur mycket händer på ett år och vad är värt att berätta för omvärlden? ikväll har varit en spektakulär kväll där Timrå förlorade stort och melodifestivalen har lyft oss till ett annat plan, det lite mer skruvade och vrickade planet med C af U i spetsen, vem hade kunnat tro att jag innan kvällen var slut hade spelat in en alldeles egen video med bara mig, några hål och Lili & Susie? Jag är en stjärna.


Nu ska jag sova och kanske drömma någon psykodröm, vem vet? sov gott!


Av Martina - 7 mars 2009 17:21

...till brynäsare igen tror jag.


pöss

Av Martina - 7 mars 2009 14:34

Måste ju bli uppföljaren till Män som hatar kvinnor? iaf så drömde jag det inatt när jag låg och vred mig i plågor :( Mycket trevlig var det idag när min plastmamma C ringde och sa : hej! nu är jag här! du är väl vaken?, Nice att få sitta å snacka massa skit i några timmar. Igår kom jag på en rolig sak vad gäller sms. Jag har inte så många smilegubbar på min mobil typ bara glad och ledsen MEN jag skriver ofta med kolon typ så här    Nu:dusch!   Om jag skriver sms, hur blir det då när nån får ett sånt sms och har olika smilegubbar jo  


Nu :D usch! haha!! så tokigt det kan bli!


Idag och ikväll ska jag samkväma mig lite med några vänner, vi ska se hockey och vara lite manliga först sen ska vi fjolla till oss och titta på melodifestivalen. Blir säkert hur bra som helst! 


Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards