Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Martina - 5 mars 2009 20:17

...om någon idiot som varit nere på stan (Sundsvall) ikväll med shorts, gummistövlar, jacka och mössa så var det bara jag och jag har INTE fått nån psykknäpp utan ja jag vet inte egentligen, det bara blev så.


Allt är så konstigt. Jag förstår inte mig inte på mitt liv. Vad är det som händer eller händer det egentligen något alls?


Det är synd när vänner försvinner och jag har insett att jag har tappat en. Du vet själv.


Nu: 24. 


Go´natt världen!

Av Martina - 5 mars 2009 15:45

...skulle kanske Yoda ha sagt efter en sväng i Vemdalen. Nu är iaf jag hemma igen och det är skönt på ett sätt och trist på ett sätt, för visst är det härligt att vara bortrest och åka slalom är ju hur härligt som helst. Kändes konstigt att inte ha Lisa eller Anna med, nån av dom har ju alltid varit med och nu..ja nu fick jag åka ensam..Igår var vi Björnrike och åkte lite med Karin och Elina, det var trevligt och kan ni tänka er, jag vurpade aldrig, nära var det dock det ska ärligt erkännas. Farfar har varit vänligheten själv och fixat min trasiga bil medan jag var borta! tack!


Nu ska jag packa upp, yiiipiiiie det ska verkligen bli roligt. not.


Bye

Ovido - Quiz & Flashcards