Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Martina - 12 mars 2009 23:05

Jag har varit och hälsat på min kära plastanka Zu ikväll och det var verkligen länge sedan och mycket välbehövligt. Några goda skratt måste ha förlängt mitt liv med åtminstone några timmar, det är härligt med människor. I övrigt så kanske det inte ha varit en topp-10 dag precis men det kan man ju inte ha alla dagar. 


Jag vet att det är tråkiga inlägg men jag har bett om er hjälp utan att fått så mycket faktiskt...så det är självförvållat skulle man kunna säga. 


Nu: sova i sängen. skönt.



Av Martina - 12 mars 2009 18:00

Här sitter jag och är varslad. Igen. vad är det som händer? hur tänker man egentligen på de högre höjderna? Det känns viktigt att i Sundsvall lägga X antal miljoner på en ny busstation och XXX miljoner på ett badhus och att istället säga upp sådär en 100 lärare. Låter logiskt, eller?


Jaja is i magen är det som gäller. 


Nån som har något förslag?


Tja!



Av Martina - 12 mars 2009 07:28

Jag tror bestämt det för den verkar inte tycka om att jag kände mig aningen bättre igår. Idag slår den tillbaka med fullt ös. Tack. Och dej ska man leva med?



Ovido - Quiz & Flashcards