Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Martina - 14 oktober 2010 19:34

Jag kan inte rå för det men jag kan inte motstå Robinson, år efter år..

Var på akupunktur tidigare idag, vissa nålar kändes inte alls medan andra kändes med besked, helsefyr vad ont det gjorde. Akupunktösen var iaf grym, hon visste vad hon sysslade med, direkt efter kändes nacken typ bra, nu är det bättre än igår iaf, måste se det från den ljusa sidan. Imorgon är det fredag och filmmarathon väntar oss.


Nu halv åtta, sen Robinson, sen är det dax att sova!

Av Martina - 14 oktober 2010 07:41

Idag ska jag låta någon sticka nålar i mig. Känns utlämnande, skrämmande och hoppfullt. Får sikta in mig på det sista där..

Återkommer lite senare och berättar hur det har gått.


Idag är det skolfotografering för kidsen. Och för oss. Trodde ni att man klarar sig undan som lärare så trodde ni fel, jag får nämligen OCKSÅ sånna där småkort som jag kan byta med mina vänner ;)


Ovido - Quiz & Flashcards