Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Martina - 11 oktober 2010 21:53

Det var en gång en präst som var ute och gick i parken, plötsligt fick hon en kletig fågelbajs i huvudet. Då sa hon:

-tack gode gud för att kor inte har vingar.


Sov gott!

Av Martina - 11 oktober 2010 19:33

Kom på jobbet i morse, glad i hågen. Tills jag kom å tänka på mitt postfack som jag inte tittat i på ett tag nu, hmm...och vad hittade jag där om inte en kallelse till lönesamtal. I D A G ! Fick panik, kallsvett och blodsmak i munnen. Men egentligen, det kanske var det bästa tänkbara, jag hann ju inte vara nervös så länge :) Hur gick det då undrar ni? ja det vet jag inte men någon miljon lär det inte bli.


Skulle förövrigt behöva sitta hela natten och jobba men jag tror att jag skiter i det och ser en film i stället. Japp nu har jag bestämt mig. Jag gör´t!


Ciao.

Av Martina - 11 oktober 2010 14:33

Är kanske den roligaste bloggen jag läst på länge. Jag vill också vara så rolig.

Kanske är en viss skillnad på våra yrken iofs. Om jag skulle vara telefonhora så kanske även jag skulle ha vissa roligheter att bjuda på. Frågan är väl snarare hur roligt det skulle vara att livnära sig som sådan, tror dessutom att jag skulle vara rätt kass. Jag suger på att prata i telefon.  


Det kan ju dock vara rätt underhållande att arbeta med barn också. Mina barn på mitt jobb är mina diamanter, mer eller mindre slipade men dock diamanter!



Ovido - Quiz & Flashcards