Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Martina - 4 oktober 2010 21:22

men jag ÄR en soffpotatis.

Av Martina - 4 oktober 2010 20:18

Jaaa skulle jag kunna svara på den frågan. Har under en längre tid varit rätt lack på min duschslang, eller mina duschslangar kanske jag ska säga. Jag har avverkat slang på slang på slang sen jag flyttade till den här lägenheten, vad gör jag för fel? Nu har jag trotsat den trasiga slangen i flera veckor, försökt att laga den, övertala den att fungera, ignorera strålarna som sprutar överallt där dom inte ska spruta ja jag har testat allt och vägrat köpa ännu en slangjävel. Imorse brann det ganska friskt så i eftermiddag dundrade jag in på CO och valde med största omsorg den absolut dyraste slangen i sortimentet. Nu jävlar. I bara farten lastade jag en korg full med saker, pannlappar, ugnsvante, servetter, plåster, mp3spelare, duschdraperi, batterier, skohorn och tandborstsmugg. I kön vaknade jag till och insåg att: "jag håller ju fan på att bränna halva lönen på helt onödigt Classekrafs" så jag plockade tillbaka allt utom den svindyra slangen och några servetter. Imorgon ska jag kliva upp tidigt och duscha jättelänge.


Förövrigt har det varit kanelbullensdag, det går bra att skriva ordet men jag har någon skum sjukdom som gör att jag inte kan säga det, hur jag än försöker blir det alltid kanylballens dag och det är inte lämpligt när man jobbar som lärare. 2 bullar har det iaf blivit + en middag på Tandoori med Jesper. Det var trevligt och gott.

Ovido - Quiz & Flashcards