Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Martina - 2 oktober 2010 11:09

Den här hudvärken känner jag igen! Brukar ibland vakna med en sprängande huvudvärk på helgerna och har alltid tänkt på att det beror på att jag druckit några glas vin eller så (alltså jag dricker ju inte varje helg - men har inte huvudvärken varje helg heller). Jag har tänkt att det är väl helvete att jag inte kan ta ett el. två glas ens utan att riskera att vara helt borta pga huvudvärk dagen efter. Imorse hände samma sak, samma huvudvärk. MEN ingen alkohol alls igår - ALLTSå det beror inte på spriten! Jag tror att det beror på att jag sover hårdare än vanligtvis vissa helger. Snillet spekulerar!



Av Martina - 2 oktober 2010 00:36

..kompisar borde ta sig i kragen och bjuda upp till fest någon helg tycker jag så att jag kan få sova lite. Det är dunka dunka och skrik varje helg och även ibland på vardagar. Det känns inte ok.


I med öronproppar. Men när jag har ö-p så känns det som att jag är jätteförkyld och när jag är förkyld kan jag inte sova sååå slutsatsen är att det är obetydligt om jag använder öronproppar eller inte. Något sova lär det inte bli.

Ovido - Quiz & Flashcards