Alla inlägg under juni 2009

Av Martina - 10 juni 2009 22:00

Det är jag i ett nötskal just nu. Stel som fanken men inte så ont som jag befarade. Nu ska jag snart fika lite med min bror som kommer hem från en vecka på stekheta Rhodos.


Sverige gjorde det dom skulle idag och vann enkelt över Malta-viktigt! Hoppet om VM lever således även över sommaren. Safari gjorde en bra insats och vilket namn! Safari...Martina Safari coolt!


Nu är det 2 dagar kvar till sommarlov och 4 arb. dagar kvar till semester! Sköööönt.


Nu: macka.


Kram å sov gott!



Av Martina - 9 juni 2009 22:05

...så var brännbollen avklarad men vad hände? Jo - en stor ond jävla muskelbristning i låret. Aj! Nu är det kryckor som gäller...

Av Martina - 9 juni 2009 14:31

Ikväll är det dax för brännboll med ungarna, mot föräldrarna - det är som ni förstår prestige!


Innan det - massa jobb, jobb, jobb, mera jobb å jobb det kommer det att bli.....kvar


Pöss!

Av Martina - 9 juni 2009 07:34

Hmmm...passar ju perfekt att vara inne en hel dag :(



Av Martina - 8 juni 2009 22:17

Jag tror, bara tror -att det kan vara Markoolio i en Winnerbäckfrilla. Överlägsen kombination :)

Av Martina - 8 juni 2009 07:36

....jag sov riktigt jävla skönt i natt!! Tack för hjälpen med rullgardinerna - mamma å Uffe!

Av Martina - 8 juni 2009 07:30




Världens bästa lillebror!



Idag fyller alltså min bror år - 24 st år närmare bestämt. Han är på Rhodos så jag får ingen tårta idag men kanske en annan dag.  Jag hörde att det var varmt och skönt på den ön, önskar att jag också vore där, här är det ju lite ruggigt nu igen. Hade stora planer på att åka en sväng till en solig strand nångång i sommar men nu verkar det bli Sverigetrippar istället - det utesluter ju förstås inte sol och stränder...hmm....


Nu: kaffe!


Av Martina - 7 juni 2009 22:10

Har jag rullgardiner i köket. Fan vad jag ska sova skönt i natt :) Tror jag måste gå å lägga mig direkt faktiskt.



Ovido - Quiz & Flashcards