Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Martina - 22 juni 2009 12:39

...visst är det härligt med midsommar? Min favorithelg på året faktiskt.

I år bröt vi den gamla traditionen att vara i stugan hela släkten och några vänner och i stället var vi några hundra meter bort med vänner och några från släkten, gick lika bra det. Lite kallt var det och några regnmoln svepte förbi men det gjorde inte så mycket. En lugn afton späckad med lekar, dans och sång. Midsommardagen då? Jo då var det viskansparken som gällde, öltält, dans och massa folk dom flesta oslagbart berusade men också några som faktiskt var rätt städade (som jag såklart), träffade många roliga människor och fick många goda skratt. "det är först nu jag insett att det är insidan som räknas..." t.ex fy fan vad kul!  Igår åkte jag (och körde) vattenskoter, det var riktigt najs faktiskt. Kände mig som barn på nytt...men det kanske inte är så ovanligt för att vara jag :) 


Nu är jag tillbaka i staden bara för att konstatera att det är skönare att vara i stugan..åka tillbaka? eller kanske Berga? 


Tja!

Ovido - Quiz & Flashcards