Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Martina - 7 juni 2009 22:10

Har jag rullgardiner i köket. Fan vad jag ska sova skönt i natt :) Tror jag måste gå å lägga mig direkt faktiskt.



Av Martina - 7 juni 2009 13:18

....rullgardinen alltså. jag är för kort. för svag. för ofixig helt enkelt.


Jag har iaf röstat idag, känns bra så att man kan gnälla riktigt ordentligt sen, känns som att man inte riktigt har rätt till det om man inte röstat. Ibland är jag iaf förutseende även om det inte är så ofta. Har gjort massa andra saker också-faktiskt. Känner mig väl värd att slå mig ner i soffan ett par timmar å titta på tennis, ska bli roligt även om en seger inte känns bergsäker på något vis. 


Igår var det kalas i björköviken, det var väldigt trevligt även om vi slutligen fick ta en taxi från bredsand och äntligen har jag lärt mig i vilken ordning det ligger: bredsand, kvissleby, njurunda - det ni! tog bara 28.5 år.


Har kommit på en sak, det är skönt med kort hår, nu är det bara luggen som är lång - ganska skönt att ha det långa lite kvar iaf. 


Nu: viloläge.


kram



Ovido - Quiz & Flashcards