Alla inlägg den 17 april 2009

Av Martina - 17 april 2009 15:53

Har haft en väldigt skön ledighet med mycket slapp, jag älskar att slappa- jämför det med hur det var för ett år sen när jag inte kunde ha en sekund obokad. Nånting har hänt, hmm...kan det vara så att jag faktiskt klarar av att vara med mig själv? 


Idag har jag tvättat lite och gjort min cykel vårfin, tog den på en promenad till macken, med mycket platta däck. Nu har dom fått luft, kedjan är oljad och cykeln avtorkad - blank å fin. Tog ett tag innan jag hittade cykelnycklarna och när jag väl gjorde det så hittade jag bara en. känns farligt, jag undrar om Anna vet var den andra är? vet du det? :) 


I helgen var det meningen att vi skulle angla i Stöde men isen var för taskig så det blir stan i stället, ikväll blir det lugna puckar och imorgon hoppas jag på sol och lite mindre kuling (snacka om roligt ord). 


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards