Alla inlägg den 14 april 2009

Av Martina - 14 april 2009 19:46

Vilken jävla dag! rolig för mig men inte för de bilar jag har kommit i kontakt med. När jag skulle köra iväg i min bil för första gången den i torsdags så såg jag att det var flera stora sprickor i framrutan. Jag ringde brorsan som kom hit som en raket, tack. Vi trodde först på sabotage men sen konstaterade vi att det nog var värmen/kylan som fått skiten att krackelera. Sur är jag iaf. Känns som att det finns roligare saker att lägga stålars på. T.ex resor, kläder ja till och med mat och sköljmedel skulle vara roligare att betala för.


Nu ska jag sura i soffan.


M

Av Martina - 14 april 2009 15:33

Idag har jag varit på drakborgen för första gången, det var kul! helst hoppborgen, jag är svag för hoppborgar. När jag var lite så fanns det jättestora hoppkuddar, dom var om möjligt ännu roligare. Jag hade lånat Emma som täckmantel, man kan väl inte åka och leka som vuxen? Jenny med kidz var också med :) Sen har jag lyckats med konststycket att backa in i en annan bil idag, när vi fixat med papper och så så sa Emma: nu kör vi, men framåt den här gången. Ungar!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards