Alla inlägg den 7 november 2008

Av Martina - 7 november 2008 16:40

...luktar illa till 1000 alltså, hur ska jag kunna få i mig det ens är den stora frågan? Malin tyckte att jag skulle använda sushin när jag inte kan sova på nätterna...hmmm....hur tänkte du då? Jag tänkte så här, eftersom jag inte är nån erfaren sushiätare så ska jag träna hemma, så att människor runt om inte kan se min eventuella reaktion, grejen är den att jag tror inte att jag tycker om sushi så mycket men det är ju väldigt coolt att säga "ska vi inte äta några bitar sushi då?" istället för "ehh...en McFeast på McDonalds kanske?" Ja vi får se hur det går med den saken, får återkomma med en lägesrapport efteråt helt enkelt.


Ikväll ska jag se på film. Sagan om ringen. alltså ettan, film ett av tre, ja ni förstår. Nu är det ju inte så att jag inte har sett filmen, snarare tvärtom, jag har nog sett den fler gånger en genomsnittsmänniskan. 


Har inte nämnt något om presidentvalet i USA här så det kanske är bäst att åtminstone nämna det. I och med det kan jag väl också säga att jag är glad att Mr. Obama tog hem det hela, jag kanske inte förväntar mig allt för stora förändringar men det handlar liksom inte om det...det handlar väl mer om att bryta mönster och så.. 


Ok. Allt för nu.

Ovido - Quiz & Flashcards