Alla inlägg den 1 november 2008

Av Martina - 1 november 2008 12:52

...febrilt och utan större lycka efter klippet från Baren när tjejen sa Kaaa----aaaa----åge en annan kul grej med det där är att vi från hennes uttryck har myntat ett eget "Kaj-Åke" alltså Karaoke...nä nu blev det lite vimsigt. Jag borde äta nåt i stället.


Ciao

Av Martina - 1 november 2008 12:22

...igår var det karaoke, jag sjöng inte. Tur för omgivningen att jag på ett mycket barmhärtigt sätt tänkte på dom. När tv-serien "Baren" gick, kommer ni ihåg? Ja det var där Meral var med alla 7 säsongerna. Hur som helst så skulle nån puckad brud ringa och boka en karaokeutrustning till baren, problemet var att hon inte hittade nåt lämpligt uthyrningsställe i telefonkatalogen för hon visste inte hur karaoke stavades. Så då ringde hon nummerupplysningen i stället men dom fattade inte vad hon menade, kanske inte så konstigt när hon uttalade det så här Kaaaa-----aaaaa-------åge haha! Jag saknar faktiskt Baren, Farmen, BigBrother och ja ni vet, nånting att följa varje dag liksom, ruta in sitt liv efter för mig duger det inte med Bonde söker fru EN gång i veckan, nä varje dags dokusåpor ska det vara så att tiden verkligen fylls ut ordentligt med massa skit :) Ikväll ska jag få middag hos mamma och Puffe det ska verkligen bli härligt.


Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards