Alla inlägg den 8 november 2010

Av Martina - 8 november 2010 10:28

...allt känns fortfarande bra, Kinasuget ligger dock där och retas hela tiden, vill göra nåt kul helt enkelt! kaffet som jag längtade så efter i morse visade sig smaka rävgift. Typiskt.

Nu ska här planeras lite!

Av Martina - 8 november 2010 07:44

....jag är ganska glad just nu! Livet faller på plats :) härligt va?

Av Martina - 8 november 2010 07:40

har jag nämnt att jag är grymt sugen på att åka till Kina i sommar? Får se om kassan räcker till eller om det får bli nästa sommar. Igår var jag och J på det fantastiska SIBA och skulle köpa både det ena och det andra och vilken underbar försäljare vi fick till hjälp, ibland tackar man gudarna, och försäljaren så klart! Har haft en veckas lov från klassen, vi har alltså jobbat med kidzen har haft lov, nu kommer dom om 30 minuter och jag kan inte säga annat än att jag längtar!


Nu får det lov att bli en stor kopp kaffe. Som vanligt är man en aning morgontrött.

Ovido - Quiz & Flashcards