Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Martina - 25 oktober 2009 14:04

Har nu fått tag på den fjärde och sista säsongen av Prison Break, jag lovar att jag ska skynda mig att titta på den så att jag inte uteblir från livet allt för länge :) Har varit några riktigt tuffa arbetsveckor nu, inte varit hemma mycket alls.. har tagit igen det med rätt mycket slapp på helgerna och snart väntar ju ett litet men välförtjänt lov. Jobbar bara måndag till veckan sen är jag ledig, det ska bli så skönt! Ikväll tror jag att det får bli bio men det är väl inte spikat än, det beror på om mitt biosällskap piggar på sig och orkar pallra sig iväg, blir det bio så blir det"Flickan som lekte med elden" har ju nämligen inte lyckats se den än. Tror nog att den är rätt sevärd faktiskt..


Vem vet, jag kanske återkommer med en liten filmkommentar lite senare..



Ovido - Quiz & Flashcards